ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ MUŽŮ 2019

25.02.2019

Informace ze soustředění mužů 22.2.2019-24.2.2019 ve Vysokém nad Jizerou.

V pátek 22.2.2019 v 10.15 hod. jsem odjížděli asi po 3 letech opět na zimní soustředění tentokráte jsem, ale Dolní Dvůr vyměnili za Vysoké nad Jizerou.

Na místo jsme postupně dorazili kolem 11.00-11.15 hod a poté proběhlo ubytování na hotelu Kramářův zámek. Po ubytování jsme šli společně na oběd, kdy nás přivítali skvělým guláškem.

Poté jsme si dali polední pauzu a o půl druhé jsme se vydali na první tréninkovou jednotku a to na výběh k Rozhledně u Borovice, která je vzdálená od hotelu 3,7 km, takže jsme celkem tam a zpět uběhli 7,4 km.

Poté jsme měli opět malou pauzičku asi tak 1 hod a pak jsme opět vyrazili na výběh, tentokráte v okolí hotelu kde jsme nejdříve běhali sprinty v hlubokém sněhu na zahradě hotelu a poté dali pár rovinek vedle hotelu, tato jednotka trvala asi tak 45 min a uběhlo se při tom dalších asi 2,5 až 3 km.

Pak následoval chvilkový odpočinek a poté večeře, po večeři jsme vyrazili do Jilemnice a navštívili tam místní bazén, kde jsme 2 hod krom plavání měli k dispozici saunu, infrakabinu a Kneippův chodník.

Některým znás tam pořádně vyhládlo a tak v pizzerii, která je součástí krytého bazénu jsme si pochutnali na pizze.

Zpátky na hotel jsme dorazili asi kolem 20.00 hod. a pak jsme poseděli a tmelili partu v místním baru, popřáli jsme trenérovi k svátku, zahráli jsme si stolní fotbálek nebo stolní tenis a samozřejmě k tomu dali nějaké to pivečko a ti odvážnější i něco tvrdšího ☺. Postupně jak kdo se cítil jsme odcházeli na pokoj ke spánku, no dle zákulisních informací někteří dokonce vranních hodinách (3 hodina).

Ale přesto všechno jsme všichni ráno od 7:00 do 7:30 hod. stihli posnídat a v 8:00 hod. vyrazit směr krytá hala Semily kde nás v čase 8:30-9:30 hod. čekalo pro nás dosud nepoznané cvičení Bosu (Bosu je moderní cvičení na posílení stability a posílení svalů. Cvičí se v menších skupinkách strenérem a cviky provádíte na tzv. bosu). U Všech z nás to mělo velmi dobrý ohlas a všichni byli spokojeni.

Pak návrat opět na hotel, dospání večerních hříchů a o půl dvanácté oběd. Vrámci oběda došlo k další slavnostní události, kdy nejmladší z týmu slavil své 19. narozeniny a tak kromě blahopřání obdržel též dort se kterým se rád podělil a tak po obědě došlo i na kávu s dortíkem, který byl opravdu velmi dobrý, důkazem toho byl i jeden účastník který tvrdil, že dorty nejí, ale po ochutnání poté min. čtvrtku dortu dojedl sám viď Dane ? ☺

Kdo chtěl tak po obědě si šel lehnout anebo jinak připravit na další část fyzické přípravy od 14:00 do 16:00 hod. nás opět v hale v Semilech čekala příprava tentokráte, ale pod vedením vlastních trenérů na tuto část přípravy dorazily další hráči, kteří snámi nemohli zrůzných důvodů být od začátku soustředění. V tělocvičně nás čekalo jeden a půl hodiny různých náročných cviků a poslední půl hodiny jsme si i zahráli fotbálek.

Po návratu na hotel nás čekala jen večeře a asi nejoblíbenější část přípravy a to tmelení kolektivu ☺. Toto proběhlo ještě ve větší míře než minulý den, někteří znás dokonce zavítali i na Bál po staru, který se konal ve městě a nejen ze zákulisních informací se někteří vrátili na hotel ještě v pozdějších ranních hodinách než minule (4 a pozdější hodina)☺

Ale i přesto v 8:30 byli všichni nastoupeny a připraveni na ranní vyběhání únavy, no vedení bylo na hráče milosrdný a nechalo je vybrat buď běžet a nebo alespoň se projít. Všichni až na jednoho si vybrali druhou možnost.

Na hotel jsme dorazili něco po deváté hodině a vzhledem ktomu, že nás čekal ještě přesun na zápas do Nové Paky a ztoho důvodu jsme měli naplánovaný oběd na 10:30 hod zbývala nám cca 1,5 hodiny na dospání večerního veselí ☺, sbalení se a opuštění pokojů.

Po obědě v čase 11:15 hod jsme odjížděli ještě k přátelskému utkání v Nové Pace, toto utkání nám vedení připravilo v průběhu soustředění v pátek v podvečer. Naším soupeřem byl od 13:00 hod. tým FK Mostek, na toto utkání nám přijeli pomoci i hráči kteří se soustředění nemohli zúčastnit.

Po tak náročných třech dnech přípravy jsme nečekali žádný extra výkon, ale přesto i když jsme zápas prohráli odvedli jsme velmi poctiví výkon a vedení našeho týmu bylo s nasazením hráčů mile překvapeno.

Po zápase konečně hurá dom kam jsme všichni dorazili kolem 16 hodiny a zaslouženě si odpočinout.

Co se týče fotek ze soustředění, tak některé jsou umístěny na facebooku k události.

Soustředění se zůčastnili:

Od začátku: Pavel Hauser, Jaroslav Kejzar, Petr a Lukáš Andrlovi, Černota Patrik, Daniel Jakub, Krákora Tomáš, Pácalt Jaroslav, Martin Plch, Josef Špůr, Dan Tichovský, David a Robin Vrbatovi.

V sobotu po obědě na trénink dorazil Vojta Vladeka a Miroslav Veber, ti pak museli odjet domů.

Na večer přijeli golmani Karel Kiss a Tomáš Kareš.

Na utkání si udělalo čas včetně všech co byly od začátku na soustředění ještě Saber Balghouti, Martin Hlavatý, Jakub Holouš, Tomáš Kareš, Filip Kňourek, Vláďa Kříž, Svaťa Robek a fandit jel i zraněný Karel Kiss.

Omluveni nebo prostě nebyly na utkání: Vojta Vladeka, Miroslav Veber, Jirka Kobrýn a Erik Pivoňka.

VŠEM PATŘÍ VELKÝ VDĚK ZA NASAZENÍ V TRÉNINCÍCH A HOJNÉ ÚČASTI PŘI PŘÁTELÁKU. KUBA

FOTO ZE SOUSTŘEDĚNÍ :)

Všechny fotky jsme se nemohli dát, pač jsou i dětem nejspíš nepřípustné :D)

BOSU, naše video z cvičení :)

Průběžné informace ze soustředění u události na Facebooku