MUŽI LETOS ABSOLVOVALI SOUSTŘEDĚNÍ NA SAMOTĚ V KOPCÍCH BLÍZKO PECE P.S., ŽÁDNÝ HOTÝLEK, ALE POŘÁDNĚ TÝMOVÁ PRÁCE

02.03.2020

Pavel Hauser letos zvolil soustředění udělat na chatě na samotě, tak aby se tým více stmelil. Zvolil tak pěknou Roubenku Gábinku ve Velké Úpě.

Krásný výhled, ale ta cesta :) na tu budeme všichni vzpomínat :D

Odjezd se naplánoval na pátek 28.2. ve 13,00 hodin ze Dvora, bohužel do té doby se museli omluvit jak Pavel Hauser tak i Dan Tichovský, který ale přijel aspoň na večer ze soboty na neděli. A bohužel předseda Jarda Kejzar musel tým opustit hned po přáteláku.

Když jsme přijížděli a viděli kde se roubenka nachází, tak jsme si říkali, jak se tam jen dostaneme :)

Na konec jsme zvolili delší trasu, ale klidnější asi :) Jen trenér nezvolil asi optimální přezutí stejně jako pár některých, a Pavel by určitě nerad slyšel slovní hříchy, co všichni řekli po první cestě nahoru :D

Trenér byl shovívavý a tak místo výběhu (příště raději výběh :) nám nabídl, aby jsem vytáhli na bobech dva sudy, chlazení a bedýnku s jídlem. Cesta dolu byla super, na horu...se ani neptejte, i přes dřinu si bohužel Kuba vzal chvilku na srandičku, ale z té se stala hrůzná vzpomínka, když chtěl posunout bob vyklopenému sudu, který Lukáš chtěl dát zpět na bob, ale tím se bob zdvihl a kraj bobu doslova vymlátil zuby Lukášovi, respektive urazil roh zubu, který ten den měl opravovaný :( To je asi ta nejhorší vzpomínka na soustředění.

Po úspěšném vytažení věcí na chatu, jsem se mohli všichni ubytovat a připravit tak na první tréninkovou jednotku, kterou jsme od 18h. absolvovali v hale Skimu na Pomezkách.

Nikdo by nevěřil, že v takové poloze může existovat taková hala, až na pár uklouznutí za nás moc pěkná velká hala, která skrývá i posilovnu a jiné sportovní využití. Zde jsme si dali kruhový trénink a fotbálek.

Doporučujeme ochutnat ,,Sejkory" .-)

Po tréninku jsme šli na večeři do restaurace Lesní Zátiší, kde nás čekalo krásné prostředí, milá obsluha a velmi dobré jídlo, kdyby jsme neměli řidiče, tak snad zůstaneme až do zavíračky :)

Naštěstí jak světlušky opojeny hořkým mokem, a někteří i silnějšími loky, docela rychle vyšli kopec zpět na chatu kolem 21,30 hod.

Bludičky se vrací domů :)

Tam nás čekala vlastní pípa (první sud byl vypit za 2-3h.) a turnaj v pinpongu.

Tak velká skupina by hrála tento turnaj asi do ranních hodin a tak jsme dohráli přesně poslední zápas kolem půlnoci. Někteří pak měli ještě svůj vlastní turnaj v různých odvětví až do ranních hodin :)

Turnaj v pinpongu, bohužel se nedal dohrát :D
A jde se na zápas

V sobotu ráno byl na programu výběh pro snídaní asi 2km podel stráně do ,,Portážek". Moc se v tom fakt běžet nedalo, spíš rychlejší chůze, kterou absolvovali jen ti nejodvážnější :)

Snídani nám připravil sám trenér Andrle, výborné míchané vajíčka s uzeným :)

Bohužel, po večeru se našli i tací, co neměli ,,sílu" snídat :)))

Po snídani a malém odpočinku jsme v 10,30 h. vyrazili do Vrchlabí do krásného areálu ve Vejšlapech tamního FC Vrchlabí (nechtěla by Škodovka stavět i u nás a vytvořit podobný svatostánek :)

Areal FC Vrchlabí ve Vejšlapech

Od 12,00 h. jsme se utkali s FK Mostek B, který krom pár zkušených borců je tvořen z mladých hráčů. Na hřišti po sněhové noční nadílce byl nepříjemný povlak sněhu, který dělal jak problém hráčům, tak i míči. První poločas jsme remizovali 0:0.

Sestava: Kiss - Vrbata Robin, Hlavatý, Daniel, Jirásko, Kutík, Špůr, Krákora, Vrbata David, Veber, Plch a Andrle Lukáš a přijel nám pomoc i Vojta Vladeka, který vsítil jednu branku.

Zápas se střídal hokejově a druhý poločas doznal změn a tak téměř první velká šance se dotáhla do prvního gólu 1:0. Ale proto, že hlavně dnes nám chyběli obránci, které zastupovali i brankáři Daniel a Jirásko, tak nás soupeř potrestal z jedné málo šancí co měl, když se trefil Petr Přiklopil, naštěstí se ještě dvakrát trefil Čambi a zápas tak skončil 3:1 pro nás.

Dane :)

Po zápase jsme se přesunuli na oběd ve Vrchlabí do tamní vyhlášené ŠVEJK RESTAURANT STŘELNICE VRCHLABÍ, kde jsem se opět velmi dobře najedli a napili, po jídle jsme se zastavili pro další drobnosti v Kauflandu, kde Martin Hlavatý si chtěl ,,zapůjčit" košík, který by se mu hodil doma, ale to netušil, že tím nasr....trenéra, který bohužel ke všemu byl řidičem.

Náš sněhulák :)

Dalším programem měl být bazén Jilemnice, ale po hlasování se nejdříve dohodli lázně v Jánských Lázních, ale ani ty se pak neabsolvovali a tak jsem si v sobotu vyšlápli naposledy kopec. Na chatě jsme dopili poslední sud, zahráli další hry a postavili sněhuláka, někteří otrlejší vydrželi opět do ranních hodin.

I ze začátku bylo do smíchu :)

V neděli jsme se sbalili a dopravili po úklidu chaty vše k autům. Následně nám předseda vyjednal cvičení Bosu v Trutnově ve fitnes centru Olfin Car, které se nám líbilo z minulého soustředění, ale to jsme netušili do čeho jdeme nyní, když pěkná cvičitelka bez ohledu na naše druhé vystoupení hned od začátku nastavila tempo, které po tom všem nám dalo zabrat, ale jsme na soustředění a v přípravě, takže žádné fňukání. Cvičení nám zas aspoň zapojilo svaly, které jsme dlouho nepoužívali :) Trenér Andrle se ke konci nechal vyhecovat a absolvoval závěrečné cvičení s námi (dle informací manželky, prý co jsme s ním udělali, že skoro hned usnul :)

,,ala Capitan Morgen" :)))
Zavaž si kaničku :)))
Čambi, si ji zavázal .-)

Po cvičení jsem se dobelhali do domovů.

Zúčastnili se celého soustředění: Předseda Jaroslav Kejzar, trenér Petr Andrle a z hráčů Jakub Daniel, Standa Jirásko, ,,Čamba Lamba" Martin Plch, bratři David a Robin Vrbatovi, Míra Veber, Andrle Lukáš, Milan Kutík, Tomáš Krákora, o chvilku později v pátek dorazili i Martin Hlavatý s Pepou Špůrem a na přátelák dorazil Karel Kiss.

Dále nemohl jet: Patrik Černota, Jakub Holouš, Vláďa Kříž, Jarda Pácalt, Tomáš Voňka, a hlavně Honzíkovi Szamkovi a Svaťovi Robkovi přejeme brzké vyléčení, držíme pěsti ať jste brzy mezi námi.

Ohlasy ze soustředění:

Standa: Já bych nejraději zapomněl na ten krpál, ale bylo to fajn, super parta, dobrá zábava a dobré tréninky a jsem rád, že na tož jak jsme v pátek večer vypadali, tak jsme odehráli zápas ještě dobře a zaslouženě vyhráli. Na takové soustředění se jen tak nedá zapomenout, na to co jsme tam zažili... byla to sranda :)

Kuba: Když jsme přijeli, tak jsme se smáli, jak se dostaneme k chatě, ale po tom absolvování jsme proklínali Pavla :D a ta představa, že budeme tu cestu absolvovat ještě několikrát :D, ale člověk si zvykne, i na tohle. Sudy jsme také vytlačili a chlazení .) Škoda, že nemohli jet všichni, i tak jsem si to všichni užili, za mě super, ale v letě asi lepší po té stráni :D a těch zážitků, by se tu dalo psát na celou knihu :D

Lukáš: Já bych rád zapomenul na zub a ten krpál, ale  jinak zábavu bych neměnil, jen kdyby mě někdo furt nebudil k ránu :D

...další ohlasy přidáme později...